Teardrops keep falling on my hand

这两天不知怎的,眼泪一直不由自主从眼角处簌簌流出,滴在我打着键盘冰冷的双手上。就象歌曲“Raindrops are falling on my head”,此刻虽有眼泪流出,但心境是快乐的。:-)听说最近有感冒菌飞来飞去,很多人生病。今天的我头轻轻的、喉咙痛、身体微烧; 也许,我就快加入他们的行列了吧~没关系,明天要去做 checkup,到时顺便请教医生便可。

为什么心境快乐呢?昨天晚上和一班同事好像小孩子那样到 Sg. Nibong 草场点灯笼,在一个 weekday 有这样的节目,把闷气一扫而去,好好玩。^_^ 加上今天是我和他的五个月纪念日,我们今晚要去 AutoCity 看 Hello Kitty!\:D/ 只是奇怪一件事情,为什么大家看到我玩火,会感到害怕呢?为什么玩水可以,玩火不可以?

玩灯笼


Mooncake Festival 25 Sept '07

Comments

Coketai said…
Looking at your entry, I only has one thing to said to myself:
"Those are the moment under the current of the age and those are the moment I lost in my memory!!!"

Cherish what you have and do not make the same comment I make when you reach my age!!!

LY.Tai
KellYg@n said…
虽然快乐不是经常有,可是快乐是一种选择,记得开心的事情,珍惜令你快乐的事物和身边爱你的人,就能快乐24小时。

你不是教过我吗?凡是往好的方面想,then not so easy to misinterpret person or things :P
Xweing said…
coketai: well, that's the benefit of this modern invention - the blog - so you can etch down every single detail in memory :)

kelly: yupp... agree... don't always look on ppl's negative side... but i don't think happiness is a choice, i'd just rather let my emotions go with the flow :)

Popular Posts